Ο λογαριασμός ρεύματος πρέπει να εκδίδεται στο όνομα του πραγματικού χρήστη του ακινήτου. Σε περίπτωση που μετακομίζετε σε ένα ηλεκτροδοτημένο ακίνητο, οπότε εκδίδονται ήδη λογαριασμοί σε άλλο όνομα, πρέπει να υπογράψετε νέα Σύμβαση Προμήθειας Ρεύματος, έτσι ώστε οι λογαριασμοί να εκδίδονται στο όνομά σας.
Για την υπογραφή της νέας Σύμβασης μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 11770 ή να απευθυνθείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημά μας προσκομίζοντας τα εξής:
Υπογράφοντας νέα Σύμβαση Προμήθειας πρέπει να πληρώσετε και ένα ποσό ως εγγύηση, το οποίο υπολογίζεται με βάση τα τετραγωνικά του ακινήτου και το είδος της παροχής. Για να πληροφορηθείτε σχετικά με το ποσό της εγγύησης, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας στο 11770 αναφέροντας τον Αριθμό Παροχής του ακινήτου ή τον Λογαριασμό Συμβολαίου.
Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να γίνει και από εξουσιοδοτημένο από εσάς άτομο, έχοντας μαζί του επιπλέον:
Σημειώνεται ότι στην περίπτωση που στο ακίνητο έχει ζητηθεί διακοπή ρεύματος από τον προηγούμενο χρήστη, ακολουθείται ομοίως η ίδια διαδικασία.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Στην περίπτωση που έχει λήξει η ισχύς της Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ)/πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου, θα πρέπει να προσκομιστεί πρόσφατη ΥΔΕ στο αρμόδιο πρακτορείο του Διαχειριστή Δικτύου (ΔΕΔΔΗΕ) σε διάστημα 6 μηνών. Στην περίπτωση που στο ακίνητο δεν υπάρχει ρεύμα, λόγω αίτησης διακοπής από προηγούμενο χρήστη, θα πρέπει να προσκομιστεί άμεσα η ΥΔΕ/πιστοποιητικό ηλεκτρολόγου στον ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να επανηλεκτροδοτηθεί το ακίνητο.